Erhvervskundernes tilfredshed med deres forsikringsselskaber er lavere end nogensinde før

Erhvervskundernes tilfredshed med deres forsikringsselskaber er lavere end nogensinde før (Kilde: EPSI 2022)

Erhvervskundernes tilfredshed med deres forsikringer har aldrig været på et lavere niveau i Danmark end i 2022; Tilfredsheden er helt nede på indeks 69.5, og årsagen er især, hvordan erhvervskunderne oplever selskabernes service- og produktkvalitet, og dermed også hvor svært det er at forstå forsikringsvilkårene.

Hos Forsikringshuset Danmark har vi netop fokus på at hjælpe vores erhvervskunder, så de oplever et højt serviceniveau. Det gør vi blandt andet ved at vores kunder har en fast rådgiver hos os, som de altid kan kontakte. Det betyder, at vi følger vores kunder, ikke kun når de etablerer deres forsikringer via os, men i løbet af hele kundeforholdet. Samtidig hjælper vi vores kunder med at navigere i junglen af betingelser, så vi sammen sikrer de bedste dækninger til den bedste pris.

Hold dig opdateret

Hold dig opdateret på det nyeste inden for forsikringer og hvordan vi kan være behjælpelige.